Це кейс по тому, як не порадив би робити SMM-маркетолог, і як можна зробити.
158 фотографій з Маршу Захисників України на День Незалежності у Києві 24 серпня 2020 року були опубліковані на моїй персональній facebook сторінці через день після самого маршу.
За два дні більше ніж 3 000 поширень, дуже багато коментів та рекцій. Інтенсивність лайків зменшилася лише на третину під кінець гортання фотогалереї.
Довго думав чому так…
Вважаю, що перший секрет у «самоідентифікації» та «співучасті» користувачів мережі з учасниками мітингу. Меседж реакція «я теж там був», «я теж прийняв участь», «це і моя позиція».
Другий у гарному «фотоборщі» – правильно підібраному міксі емоцій, планів та локацій.
Ну і факт лишається фактом – мануали працюють геть не завжди. Екперементуйте!
Сама фотогалерея: